2008/10/10

IDOL IDOL IDOL

hejsan :p
förlåt föör jag har inte bloggat på typ en och en halv vecka , har inte haft tid och inte riktigt engagerad mig heller men nu skriver jag iaf.

Idag har jag varit med Linn . vi skulle mötas kl 14.15 och när klockan är 14.18 ringer Linn och har typ panik över att hon trampa snett och kunde inte gå men det roliga ää att hon trampa fel precis utanför sjukhuset (hahah) men så jag fick cykla dit och så gick vi till när akuten .Där fick vi sitta i typ 20min och det var bara en stukning sa doktorn så dom linda om det och så gick vi sen skulle vi ner för backen precis utanför och då fick hon ondrare så vi gick in igen och fick kryckor .
Och oegoistisk som Linn är så säger hon att tänk dig att ngn annan har bättre användning av dom än jag . Men eftersom det är typ 3 lr 4 Km hem till mig så tror jag att hon är ganska nöjd med kryckorna.

Det var min dag det

imorgon är det basket match min första match på 18 månader shit asså vad jag är nervös . eftersom jag är handbollsspelare också så har jag väldigt kroppskontakt och hårtspel inlärt imig så jag kommer nog bli utfaulad imorgon (hihi ) .

nu blir det kolla på idol och äta popcorn och packa till imorgon


CYAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar