2009/02/02

Måndag

Helgen var braa braa .

Fredag : tonår med massa trevligt folk, vi kolla Wall-e(inte så bra) och spela "pingis" eller ja pingis var det men utan pingis rack , vi spelade med annat matrial t.ex. Rikard hade en Gittar , jag hade en tavla och Susanna en pall (hahah) var så himla kul.


Lördag : åkte jag till Linn på Släktkalas ådet var ganska kul men jag älskar verkligen Linns mormor (hahaha). hon är kul för att hon håller på så mkt medallt , hon ska vara inblandadi allt som hon inte ska vara inblandad i och verkligen tjatar på Linn & Anna om allt dom har fel i håret eller deras kläder/smink , jag typ börjar skratta åt henne varje gång (sorry Linn /Anna men hon är bara så söt när hon håller på). på kvällen gick vi på Bio . I taket lyser Stjärnorna så himla BRA NI MST SE DEN . jag verkligen älskar den . tror nog det kom tårar från alla i biosalongen .


Söndag : Anna och jag vakande för att deras små kusiner bråkade och skrek så hälften vore nog , men det funka väll , så vi gick upp å typ gjorde iordning oss efter Lunch. kommer inte ihåg så mycket.


Måndag : Vakna upp vid halv 8 för min klocka ringde inte i morse :@.men det var juh ingen panik efter som jag bor 3min från skolan . jaja va i skolan å hade vanliga lektioner. efter skolan gick jag till Ejja och gickut med henne en riktig långprommenad. sen hem och göra Matteläxan så nu är jag klar med det. nu kollar jag på Tv och ska snart duscha :P men Cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar