2008/09/25

Music <3<3<3<3

Hejsan på dejsan
Hur ska man klara sig utan musik, jag lyssnar på musik 24/7 liksom !
Jag lyssnar på "Emo"musik tycker mina kompisar. men jag är verkligen inte emo, asså jag gillar musiken som klassas som "emo",men det finns mycket annat på min Mp3 kan jag säga . här är några av mina just nu favoriter:
Secondhand Serenade-Your Call . på youtube :
Secondhand Serenade - Fall for you . på youtube :
Camp Rock "This Is Me" . på youtube :
Rihanna - Take A Bow . på youtube :
Rihanna - Disturbia . på youtube
Ironik - Stay With Me . på youtube :
Det var några av mina favoriter just nu :D
Nu kollar jag på hocky FBK vs DIF
Dif gjorde precis mål i powerplay.
men nu ska jag fortsätta kolla å sen sova tror jag eller så blir det Heros i kväll med .
å du nästa vecka börjar "Gossip Girl","Grey´s anatomy" & "Desperate housewife"
God Kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar