2008/09/22

Skola , träning , hocky

Hihi tjossan

Idag var det skola till 4 sen träning 5 ganska stressigt kan jag säga dig , så det blev fort hem och sen äta byta om och sen dra iväg igen! :D

I skolan idag så hade vi ett oförberätt matte test det gick ganska bra faktiskt .
Efter möjligheternas tid så gick Jejja hem och efter typ 20 minuter så fick jag ett sms där stog det att hon hade 39graders feber , hon som likom gått i skolan och tjatat om att hon inte mådde bra och om hon gick hem så skulle hon inte få va med Anna. Men jag vet inte hur det blev sen :D

Handbollsträningen var ganska kul , vi gick igenom lite försvarsteknik och kontringar och shit.
Med min otur så sista kvarten så trampa jag snett och har typ en lätt stuking men det gör riktigt onte kan jag säga er.

Nu är det hocky Fbk-Luleå HF så nu ska jag sätta mig hos mamma och pappa å kolla
SES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar