2009/01/04

3 Filmer på en natt

Hejsan är riktigt trött nu kl är 15.15 å jag dör av trötthet jag sov över med mig åi kolla på 3 underbara filmer :

Den första var First daughter med Kaite Holmes m.f.
Den andra var Chasing liberty med Mandy Moore m.f
å det roliga var att handlingen var samma i filmerna , dom gick ut på samma sak :) haha å dom släpptes samma år med haha mjaa så kan det va . men dom handlade om USAs presidents dotter som vill ha ett normalt tonårsliv å kärlek till fel personer å så , 2 riktigt bra filmer dom rekommenderas!
Den sista filmen var Wild Child med Emma Roberts M.f
den var riktigt bra . den handlar om en olydig överklass tjej från Malibu som blir skickad till ett flickinternat i england. Allt hon vill är att bli reglerad så hon kan få åka hem igen men det händer mycket på vägen. Det är också en film som jag rekommenderar!!

när vi kollat på dom här filmerna så skulle vi sova fast så blev det inte men när vi somna var kl 04.23 . å sen vakna jag 10.45 å gick upp å åt frulle:) haha jag lämna Linn På mitt rum . men jag väckte henne till slut sen så åkte vi till Linn å nu sitter jag här hos Linn medans hon städar ):.
sen kommer Gabbi hit :) så då blir det kulkul .
nu ska jag se om jag kan hjälpa henne lite

Puss cyaa Laater aligaater

1 kommentar:

  1. bara för att jag gillar att sova . älskar dej sjukt myk pussar // Linn

    SvaraRadera