2009/01/18

Helgen

Fredag : Först så var det skolan å vi hade typ det vanliga. sen på HHK så gjorde köttbullar å då så behövde vi hjälp å när vi ropa kom hon inte. så då skriker Jossan : INGER KÖTTBULLARNA BRINNER!! å hon läraren reagerade inte för än jossan skrek det 3 gången och jag å Jejja höll på att dö av skratt . när hon äntligen kom så börja hon skratta åt oss å aa vi trodde hon skulle skälla på oss mendet gjorde hon inte . sen så blev våran So lärare sjuk å då blev det ingen SO lektion så vi sluta. Då så gick jag hem å ringde pappa , för jag skulle ta hål i näsan !! aja han kunde följa med så så fick jag gå HELT själv , läskigt . hon ringde pappa å fråga om det var Ok å det var det juh så hon tog det bara . jag trodde det skulle göra ont men det gjorde ondare att ta hål i öronen , men det var nog för att hon inte träffa någon nerv. aja efter det så åkte jag till Linn och där dampa vi loss typ (hahah).

Lördag : Vaknade hos Linn å så ringer mamma å säger att dom hämtar mig om 25 min , så jag typ bara fort in i duschen. å sen kom dom å hämta mig å så åkte vi till Karlstad och kolla på Färjestad- Rörgle. å innan det åt jag världens godaste Pitabröd med kykling. aja men FBK vann iaf med 6-2 fatta vad kuldet va !

Söndag : idag så har jag inte gjort så mycket än . vaknade med världens huvudvärk , men det gick över. sen kom Anna & Linn då gick vi ut med Ejja å så och nu har vi fikat å ska snart till Netto å så men skriver mer Laater :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar