2009/06/15

god afton mina damer ....

tja ... sitter här och gör ingenting ,
idag så var det första konfamötet och de var sådär tycker jag :/ , finns roligare saker att lägga tiden på . men vi typ körde en massa namn lekar ;$ men men , de funkar . sen så typ gick vi igenom en massa saker och så . sen fick vi biblar och sen skulle vi upp i kyrktornet typ jätte högt och jag är halvt höjdrädd :S så de va läskigt , men de gick bra ändå . efter det vare typ slut och Jag, Linn , Fanny , My , Tove , Anna , Gabbie och cicci in till "stan" och gick typ på ica och köpte godis :) sen gick jag hem och typ gjorde inte mkt alls, sen "hjälpte" jag johan med Adrian och sen skulle va till Anna och äta och sen gick vi hem och nu sitter jag här ;) en snabb text om dagen :)
men hare bra gått fålk ;)<3

//Emeliiie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar