2009/06/14

Helgen :)

inte blivit så mycket bloggande på sistone , men de kan de ska de bli ändring på ,

nu ska vi ta helgem :)


Fredag 12/6 : Min födelsedag faktiskt , jaoop idag blidde jag 15 år , sen så vare skolavslutning me , det rängnade som bara den , efterskolavslutingen åkte vi upp till Filipstad för min kusin tog studenten :) de var typ tråkigt där xD.


Lördag 13/6 : igår var jag i karlstad med Mamma och shoppade


Baggyjeans - JC

klänning / Tunika - GinaT

Trosor / BH - Kappahl

Läppglans - H&M

så litte till tror jag ,


efter KD drog jag till Jossan som va i stallet :) haha jag red på Somi , läskigt värre :P

sen på kvällen åkte vi till Anders och maggan och åt där ,


Söndag 14/6 : idag har jag inte gjort mycket alls , idag så äre släktkalas och sen åker jag med min moster till filipstad, ska bo där hela veckan , men jag skriver laater aligaaater ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar