2008/11/07

15.30 fredag eftermiddag

Skola idag då .ganska chilldag idag ändå hade bara 4 lektioner Matte B-språk engelska å sist So. asså har det blivit ngn sjukperiod nu igen? vi har typ 2 lr fler lärare som är sjuka åså deras barn. aja skit samma . har bakat en mjukpepparkaka nu iaf hoppas dem blir bra .. har typ ute gångsförbud i kväll för jag var uppkäftig . fattar intehur han orkar skrika åt mig jämt .

men till ngt roligare det är IDOL ikväll Jippi joe jippi jej :D
har tänkt på att Johan Palm är nog bara kvar för att alla tjejer i typ 13-18 årsåldern röstar på han (fast mst säja att jag gillarhans stil). men jag fattar inte hur sepidhe(stavning) åkte ut gillade henne verkligen fast gillar nog Alice mest tror jag. vilka är era favoriter ??

imorse kom jag på att "äntligen morgon med Adam & Gry" är ganska bra lyssnar på det på lektionerna å det ja är kul.

nu kollar jag på "Project Runaway" på 3an om ni vill veta

skriver senare ..

Cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar