2008/11/28

Fredah <3

Idag slutade jag kvart i 12 då åkte jag och pappa ner till Thai restaurangen och åt buffén. När vi ätit klart kommer Amanda å Tommy då sitter vi och snackar en stund , sen blev det stan med Jejja & Jossan. Jag & Jossan skulle egentligen ta hål i näsan men i denna lilla stad så finns det bara ett ställe att göra det och där kosta det 300 kr . hade bara med mig 150 så jag ska ner med pappa någon dag så får han va med :)men Jejja tog hål i örat iaf .sen skulle dom till Lidl å jag orka inte med dit så jag gick till Anders å Maggan å fick kaffe å lussebulle. efter det gick jag på tonår vi var i stenstalidhallen å lattja lite sen åkte vi hem till Hakolas å spela tv-spel .. å nu sitter jag här å skriver :o) kollar på "Pirates of Caribbean - svarta pärlans förbannelse" (: ska kolla lite mer nu men vi ses imorgon :P då ska jag baka pepparkakor men Linn & Anna (L)

God Natt X_X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar