2008/11/12

hejs

Precis kommit hem från skolan var ganska lugn dag först Matte sen b-språk idrott engelska sist Svenska.fick inga läxor iaf så det var ju bra lr en läxa till på frdag men den gör jag i morgon .
skanog gå å duscha nu för att få den där goda fräscha känslan av ny duschad (ha ha).. sen ska jag städa som vanligt .. ska inte träna idag har för ont i benet. men efter det kl18.00 ska jag på utvecklings samtal usch fyy å blää gillar inte det jag kommer säkert få massa skäll ni som har varit i samma klassrum som mig vet nog att jag kan prata ganska mycket :D haha.. men så ee det iaf. efter det skulle jag egentligen tillmin kusin men dissa henne för att jag mst träffa Linn har inte träffat henne på typ 2 veckor snart lr nåt så det är min dag . men ska fixa till mig och rummet nu så

Puss så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar