2009/09/24

.


Gå ut att gå själv :
jag var precis ute och gick spåret häruppe i skogen och det gör skönt att komma ut och rensa hjärnan, det behöver juh inte ta en och en halv timme utan lixom 15 min - 40 min kansk
e ,
det hissar vi !

Elitserien är igång :
Japp i tisdags drog det igång , FBK ska bli mästare igen !

Sena tränings tider ! :
japp jag tränar juh med tiep U20 eller vad det är och dom har så sena träningstider 20.30-22.00 och det är för sent jag orkar inte med så sena tider,jag är gör trött på
kvällarna nu för tiden. så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra . kanske ska börja gå ut sj och gå eller kanske.. neh jag venne egentligen.

Canal plus teknikska fel :
Vi kan inte se Fbk-rögle för canal plus har tekniska fel med just den matchen ! (N)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar