2009/09/25

Home again (:

Jahapp nu är jag hemma igen (: nu ska jag berätta om min dag (A), när jag kom hem från skolan så hade jag glömt mina nycklar hemma så jag kom inte in så ringde jag mamma och hon kunde inte komma direkt och jag kunde inte gå för jag höll på att dö av kissnödighet , så då skulle jag försöka öppna en spärr på mitt fönster så jag kunde krypa in där men det gick inte men mamma kom hem tillslut (: så jag kom in

jaja sen åkte jag till mormor igen och där va mamma och min moster och vi fikade , sen skulle dom ut på stan coh jag hade ingen större lust att gå på stan med dom (: så jag åkte till farmor en sväng och senåkte jag hem igen :) och sen åt jag fixade mig och drog till tonår och där var en massa söta folk , och vi tog kort till en typ berättelse (: ajah sen drog jag hemåt och nu sitter jag här och glor.

Imorgon så ska jag kanske va med beckababe men venne än hur de blir , annars tänker jag sova ut och tvätta moppen och imorgon kväll är det FBK -LHC tror jag det var (: men men ...

ha en underbar natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar