2008/12/28

28/12

Hej du !
dagen idag har jag vart hos Linn åå vad har vi gjort då , mjoo va har pärlat, sjungit Sing Star , spelat Eye Toy med Leah. å så skulle vi gå på bio somavslutning av det här året. eftersom vi inte kommer träffas nått mer i år för hon ska till fjällen på semester, jag fick följa med om ja fick för mamma å pappa men vi hade redan nyårs planer,. aja iaf så ringde bion 4 min innan vi skulle åka å sa att maskinerna inte funkade .. då blev jag arg å eftersom mamma redan var på väg att hämta oss så fick jag inte vara kvar hos Linn nå mer så jag fick åka med hem. nu när vi kom hem så har jag inte gjort nått mer, nu kollar jag på shakespeare in love , har sett den typ 1 eller 2 gånger innan. ska kolla vidare men vi ses ju imorgon så klart !

BTW det 100 inlägget
God natt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar