2008/12/18

Hej nervösast i stan

Jag är så nervös för i morgon. för i morgon ska jag få mina första betyg (Y).Men jag tror jag har minst G i allt. Hihi men ändå är jag väldigt nervös.Dagen idag har varit bra skolan var chill kollade på film hela förmiddagen å sedan bowling , det var skit kul jag Jossan & Jejja spela tillsammans , Jossan vann sen kom jag å sist Jejja. sen åt vi 3 på stan jag åt världens godaste Kycklingsallad från Café paus . Dom har så god vitlökssås där , Mmmm jag gillért. sedan var det att gå hem å sedan träning ,Julavslutning i basketen med. I morgon blir det sista dagen i skolan ,tänk vad fort den senaste veckorna har gått. Dagen i morgon kommer bli jätte bra tror jag. först vid halv9 så går jag ju till skolan å har julshowen å sen får vi betygena, sen ska jag till mormor och baka jul godis å sen klippa mig , tror jag ska klippa topparna å tunna ur och så . Kanske kommer upp en bild :). vi får se helt enkelt. ska bli kul i alla fall. nu kollar jag på hockey
SWE-CZE det står 0-5 fatta vad dåligt av sweden . ska fortsätta kolla nu.
Puss & karm alla barnY


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar