2008/12/17

Städning & Bonde söker fru

Nu gör jag det igen - Städar. Det gör jag typ varje dag har jag kommit på . Det är väldigt tråkigt å iaf jag blir trött å grinig.Men det måste ju göras så det är lika bra. Dagen idag har varit bra , I skolan så fick vi tillbaka Shakespeare uppsatsen å jag fick VG-. väldigt stolt :) sen fick vi reda på Svenska betygen å jag har G , på idrotten börja jag blöda näsblod å då sa läraren att jag skulle lägga mig på golvet i omklädnings rummet å det gjorde jag det va inge kul att bara ligga där så jag börja sjunga , å då kommer mina kompisar in å börja gapskratta åt mig det var kul i alla fall. sen Gick jag hem å fixa lite med Musiken å massa annat sen var det träning(handboll). Det var sådär men det var sista gången för i år så det funka .. oj vad tiden går fort det är redan onsdag kväll . i morgon är det sista riktiga skoldagen sen på fredag är det bara julshow och att man ska få betygen , så det är ju chill. jag är nervös för betygena är ju första gången man får dom så man är lite spänd. men nu kollar jag på bonde söker fru , men ska fortsätta kolla nu

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar