2008/12/14

Söndag igen då:)

  • Fredag: LusseBandy :) jag fick vad med i ett lag som jag inte kände nån i fördom hade dåligt med folk så fick jag hoppa in .. Det var jätte kul :) men inte så kul när den där olyckan hände :( Btw jag gjorde MÅL hahah :D men det var en kulnatt iaf.
  • Lördag : vakna vid 10 tror jag, sen gick jag ner till stan med mamma å pappa då fick jag en jacka <3<3>
  • Söndag : Vakna vid typ kvart över 11 halv 12 ngn gång då . haha det var kul för jag sov bredvid Anna å jag vakna på natten å då sa Anna i sömnen : NEJ BARA 5 GUCCIVÄSKOR. hahahahah detvar skit kul iaf. senare så gick vi på stan :) köpte massa julklappar. till Mamma & Pappa och till Anna å nåra fler.. haha jag fick julklappar mää .. av Linn en näspercing & ett par sidenshorts. å av Anna ett halsband .. :):)

nu sitter jag här å stör mig på att det inte är Andra Avenyn :'(men det är idolfinals repris ist har ju inte sett det än eftersom jag spela innebandy hela fredanatten :P men vi hörs imorgon :P

Puuussssss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar